קולקציית החורף כבר על המדפים!! מה הכי כדאי להכניס לארון? סיבוב קניות עם סטייליסטית.

5:03




ללא ספק החורף הזה הולך להיות חם ...
ולא במזג האויר 
חם בגיזרה האופנתית 
צבעוניות שעושה טוב על הלב 
זה לא סוד שבגד עושה את האדם ואני אומרת משפיע על המצב רוח שלו... 
אז מה חדש בקולקציית החורף ? ועל איזה שמלה וצבע אני לא מוותרת החורף הזה .

בחרתי ממספר מעצבות את הפריטים שאהבתי

מאיה נגרי מציגה קולקציית חורף סטייל דוסי שיק צבעוני ספורטיבי ולביש 
מה אהבתי









לארה רוסנובסקי בצבעוניות בגזרות פרינטים ורקמות שלא תשאיר אתכן אדישות







שיתוף הפעולה בין ארדם לH&M 
כי חייבים קצת פרחים בחורף הזה
הקולקציה תוצג למכירה ב 2/11



הצבע שלי לעונה הוא ירוק!
מידי עונה אני מתחדשת בפריט אופנתי כזה או אחר
בצבע שהכי מחמיא לי.
השנה מצאתי את השמלה המושלמת הזאת באתר של
שיראל אברהמי , זאת היתה אהבה ממבט ראשון.
ניתן להשיג באתר


מוזמנות לעקוב אחרי OOTD
באינסטגרם שלי
@lgfashionista

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts